11. ledna 2012

Only You (1994)

I was born to kiss you.

zdroj: imdb.com
IMDb. Normálně z většiny čistě romantických filmů zase tak unešená nejsem, ale tenhle se mi kdysi dávno zalíbil v televizi a od té doby jsem se na něj chtěla podívat znovu. No a když jsem konečně viděla Roman Holiday, na které je tam krásná narážka, nebyl prostě lepší čas si to zopakovat, než teď.

Marisa Tomei (Faith) je krásná ženská a v tomhle filmu nejen že měla nádhernou image (od účesu až po šaty), ale zvládla být jak sexy, tak roztomilá. Robert Downey Jr. (Peter) tyhle role prostě umí, byl k sezřání. Paruka Billyho Zanea (Damon) mě rozsekala jak poprvé, tak i teď.

Přiznám se, že v hlavě jsem ho měla zafixovaný jako ještě trochu lepší, ale to tak obvykle bývá. Můžu vřele doporučit, pokud nejste na hardcore romance, tohle je krásně odlehčené humorem.