24. srpna 2012

Six Feet Under: Season 1 & 2

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 |
_______

Life is wasted on the living.


Season 1
1.01 Six Feet Under - 1.02 The Will - 1.03 The Foot - 1.04 Familia - 1.05 An Open Book - 1.06 The Room - 1.07 Brotherhood - 1.08 Crossroads - 1.09 Life's Too Short - 1.10 The New Person - 1.11 The Trip - 1.12 A Private Life - 1.13 Knock Knock

zdroj: imdb.com
Six Feet Under jsem měla v 'to watch' seznamu už hodně dlouho a konečně na to přišla řada. Ze začátku jsem se do toho pomalu dostávala, ale zaujalo mě to a ke konci první sezóny jsem věděla, že to rozhodně stojí za sledování. Hrozně se mi líbily reklamní předěly v pilotu, je škoda, že tam pak už nebyly, ale zase si nedovedu představit, jak by je pak vymýšleli do každé epizody. Obrovské plus seriálu je, že každý člen rodiny Fisherů je originál. Nate (Peter Krause) se mi líbil okamžitě, mám ráda takové typy postav, David (perfektní Michael C. Hall) mě bavil, aniž bych si ho vyloženě oblíbila, ale i to se pak stalo. Claire (Lauren Ambrose) mě ze začátku hrozně rozčilovala, pak ale začala být zajímavá a koncem série už jsem ji fakt měla ráda. Nejdéle jsem si hledala cestu k Ruth (Frances Conroy), trvalo mi, než jsem pochopila, že je totálně bad-ass. Mimo rodinu mě hodně bavili Rico (Freddy Rodríguez) a Brenda (Rachel Griffiths), u které jsem chvílemi nevěděla, co si o ní vlastně myslet. Poslední klad má seriál v užívání mrtvého patriarchy Fishera (Richard Jenkins). Objevuje se za dobře vybraných okolností a závěr finále s ním na schodech byl skvěle udělaný.

Season 2
2.01 In the Game - 2.02 Out, Out Brief Candle - 2.03 The Plan - 2.04 Driving Mr. Mossback - 2.05 The Invisible Woman - 2.06 In the Place of Anger - 2.07 Back to the Garden - 2.08 It's the Most Wonderful Time of the Year - 2.09 Someone Else's Eyes - 2.10 The Secret - 2.11 The Liar and the Whore - 2.12 I'll Take You - 2.13 The Last Time

zdroj: imdb.com
Líbí se mi, že na začátku druhé řady nebyly žádné šílené šoky ohledně toho, co se dělo nebo nedělo mezi řadami. Celá sezóna byla víceméně o tom, kdy si konečně David a Keith (Mathew St. Patrick) pochopí, že patří k sobě, a začnou s tím něco dělat. A teď budeme zase čekat, až jim to začne klapat, nebo co. Ale aspoň jsou už spolu. Nate a Brenda spěli do háje už od začátku série, takže není divu, že tam dospěli. Baví mě Lisa (Lili 'Eleanor' Taylor), myslím, že by byla pro Natea dobrá, a tuhle sezónu se mi opravdu líbila Claire. Na to, jak jsem ji na začátku seriálu neměla ráda mě teď kupodivu hodně baví a fakt jí fandím. (Jen škoda, že si neužila s tím poradcem ve škole.) A jsem moc ráda, že z Rica konečně udělali partnera. Při troše štěstí se konečně upustí od té Kroehner zápletky a bude to super. Jen teda, koukat se na ten seriál, když se původně běžel, asi bych je zabila za ten cliffhanger na konci finále. Čekat co a jak, to by se mi nechtělo. Nicméně mají obrovskou pochvalu za ten opakující se motiv s běžícím Natem a autobusem, ten je skvělý. Těším se na třetí řadu.