2. března 2013

Cougar Town: Season 1 & 2

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


Season 1
1.01 Cougar Town - 1.02 Into the Great Wide Open - 1.03 Don't Do Me Like That - 1.04 I Won't Back Down - 1.05 You Wreck Me - 1.06 A Woman in Love (It's Not Me) - 1.07 Don't Come Around Here No More - 1.08 Two Gunslingers - 1.09 Here Comes My Girl - 1.10 Mystery Man - 1.11 Rhino Skin - 1.12 Scare Easy - 1.13 Stop Dragging My Heart Around - 1.14 All the Wrong Reasons - 1.15 When a Kid Goes Bad - 1.16 What Are You Doin' in My Life? - 1.17 Counting on You - 1.18 Turn This Car Around - 1.19 Everything Man - 1.20 Wake Up Time - 1.21 Letting You Go - 1.22 Feel a Whole Lot Better - 1.23 Breakdown - 1.24 Finding Out

zdroj: imdb.com
Ke Cougar Town jsem se dostala přes doporučení a jako obvykle, když se tohle stane, ničeho jsem nelitovala. Mám ráda sitcomy o bandě přátel, kteří mají mezi sebou navzájem různé vztahy, a mám ráda rozmanité charaktery v jednom seriálu. A hlavně mám ráda Courteney Cox - během několika prvních epizod Cougar Town jsem vlastně zjistila, že ji přímo miluju. Její Jules je trošičku jako Monica, ale taky skoro úplně jiná a já ji papám i jako ženskou, i jako matku Travise (Dan Byrd), kterému to často opravdu nezávidím - zvlášť s takovým otcem, jako je Bobby (Brian Van Holt). Zbožňuju Ellie (Christa Miller) a Andyho (Ian Gomez) a jejich manželství. Laurie (Busy Philipps) prostě nemohla být napsaná líp a co se týče Graysona (Josh Hopkins), ten nejen, že je taky moc dobře napsaný, ještě ke všemu je hot as hell. A nesmím zapomenout na Barb (Carolyn Hennesy) a Toma (Bob Clendenin), bez kterých si to neumím představit.

Bavil mě pomalu se rozvíjející vztah Jules s Greysonem, ačkoli mě bavil i Jeff (Scott Foley). Potěšla mě Lisa Kudrow (dr. Amy Evans, Rhino Skin), Dot Jones (What Are You Doin' in My Life?) a Barry Bostwick (Roger Frank).

Season 2
2.01 All Mixed Up - 2.02 Let Yourself Go - 2.03 Makin' Some Noise - 2.04 The Damage You've Done - 2.05 Keeping Me Alive - 2.06 You Don't Know How It Feels - 2.07 Fooled Again: I Don't Like It - 2.08 Little Girl Blues - 2.09 When the Time Comes - 2.10 The Same Old You - 2.11 No Reason to Cry - 2.12 A Thing About You - 2.13 Lost Children - 2.14 Cry to Me - 2.15 Walls - 2.16 Baby's a Rock 'N' Roller - 2.17 You're Gonna Get It! - 2.18 Lonesome Sundown - 2.19 Damaged by Love - 2.20 Free Fallin' - 2.21-22 Something Good Coming (Part 1-2)

zdroj: imdb.com
Druhá sezóna začala stejně dobře, jako končila první, kvalitativně jsem vůbec nepozorovala žádný rozdíl. Trochu jsem se bála, jak to bude vypadat, až Travis odejde na vysokou, ale naštěstí to vůbec nenarušilo dynamiku seriálu. Hned v úvodu jsem dostala do obličeje Jennifer Aniston (Glenn, All Mixed Up), kterou jsem tam opravdu nemusela, ale já ji nemusím vůbec nikde. Hrozně se mi líbila introspekce do jiné Jules, než jakou známe, když přijel její otec (Ken Jenkins). Fooled Again: I Don't Like It považuji za jednu z nejlepších epizod vůbec. Na prvním místě je ale pro mě zatím Lost Children, zaprvé byla první, kterou jsem viděla, a za druhé je prostě dokonalá. Potěšila Nia Vardalos (Angela Torres, Damaged by Love) a Sheryl Crow (Sara). Finále sezóny bylo zvláštní tím, že bylo na Havaji, ale mělo hrozně fajn děj a byla jsem spokojená s tím, jak to skončilo. Těším se na třetí řadu!