2. dubna 2014

Cougar Town: Season 5

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


5.01 All or Nothing - 5.02 Like a Diamond - 5.03 Depending on You - 5.04 The Trip to Pirate's Cove - 5.05 Hard on Me - 5.06 Learning to Fly - 5.07 Time to Move On - 5.08 Mystery of Love - 5.09 Too Much Ain't Enough - 5.10 Too Good to Be True - 5.11 Refugee - 5.12 Love Is a Long Road - 5.13 We Stand a Chance

zdroj: spoilertv.com
Tak předně gratuluji k páté řadě, jak se vyjádřili tvůrci na vstupní čumkartě, "Season five? Didn't see that coming." Doufám, že bude šestá, aspoň pár dílů. Série celkově bavila, vtipná a praštěná přesně ve stylu Cougar Town. Abych to vzala popořadě, byla jsem velmi potěšená, že mě Travis (Dan Byrd) a Laurie (Busy Philipps) neotravovali tak, jak jsem čekala. Ten shipping mě nikdy moc nebral a Travis sám mě moc nebavil, takže to bylo velké překvapení, na konci jsem snad i byla ráda, že se nerozešli, jen to dítě bylo možná trochu moc.

Jules (Courteney Cox) a Grayson Ellis (Josh Hopkins) mi dělají radost, žádná zbytečná vztahová dramata na přilákání pozornosti, a když něco řešili, tak to byl otec Jules (Ken Jenkins), jeho Alzheimer a nastěhování k Julies a Graysonovi domů, což mi přišlo jako docela reálná zápletka.

Bobby (Brian Van Holt) řešil především, že psímu Travisovi se narodila štěňata, Tom (Bob Clendenin) postavil dokonalý model sousedství, Ellie (Christa Miller) je stále naprosto bezchybná a můj role model. U Andyho (Ian Gomez) mě trochu mrzelo, že se nějak víc nevěnovali tomu jeho starostování a pak mu to zrušili jak žádost na byt, ale nedá se nic dělat.

Absolutní highlight sezóny bylo Like a Diamond ("Now with more Friends."), kde se objevil Matthew Perry (Sam) a zbláznil se do Jules, že ji požádal o ruku tak skvěle, že Jules řekla ano i přesto, že je vdaná. Kromě toho taky flirtovala, bloopery stály za to a to nemluvě o vedlejší linii Lauriiny minulosti, kterou se Ellie snažila rozlousknout. Tahle epizoda je rozhodně jedna z top nejen co se týče Cougar Town, ale celé seriálové sezóny.

Dál bych z epizod vypíchla The Trip to Pirate's Cove (protože Chellie); Time to Move On (protože Ellie a Laurie předstírající, že jsou pár); a Refugee (protože Blacktop a Gumshoe). Ani tuto sezónu jsme se nevyhnuli skonu - Grayson zavraždil Big Tippi, což mi ani tak nevadilo, protože mě moc nebrala, a na scénu přišel Big Chuck. R.I.P., Tippi. A potěšil návrat Barryho Bostwicka (Roger, The Trip to Pirate's Cove).

Jak jsem psala na začátku, doufám v šestou řadu.