10. dubna 2013

Cougar Town: Season 3 & 4

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


Season 3
3.01 Ain't Love Strange - 3.02 A Mind with a Heart of Its Own - 3.03 Lover's Touch - 3.04 Full Moon Fever - 3.05 A One Story Town - 3.06 Something Big - 3.07 You Can Still Change Your Mind - 3.08 Ways to be Wicked - 3.09 Money Becomes King - 3.10 Southern Accents - 3.11 Down South - 3.12 Square One - 3.13 It'll All Work Out - 3.14 My Life (Part 1) - 3.15 Your World (Part 2)

zdroj: imdb.com
Třetí řada znamenala méně Barb (Carolyn Hennesy) a víc neurochirurga Toma (Bob Clendenin), z čehož jsem měla velkou radost. Celkově to bylo povedené až na další character death: v It'll All Work Out zemřel Big Carl, krutě zavražděný malým Stanem (Sawyer Ever), ze kterého je pěkný spratek. Takže teď máme velkého Loua. Ellie (Christa Miller) je pořád moje nejoblíbenější postava, s Andym (Ian Gomez) jsou pořád stejně sladcí. Laurie (Busy Philipps) a Travis (Dan Byrd) jsou taky pořád super - miluji, že nepřekročili tu hranici, která mezi nimi je. (I když o fous.) Bobby (Brian Van Holt) měl love interest - Travisovu učitelku fotografie Angie (Sarah Chalke, která prostě nehraje sympatické role). Tuto sezónu se mi líbila i Julesina (Courteney Cox) psycholožka Lynn (Nicole Sullivan), byla s ní sranda. Taky se mi líbilo, že má Grayson (Josh Hopkins) dceru Tampu (Jill), i když jí tam moc nebylo. A hlavně jsem byla nehorázně vděčná, že na začátku sezóny se Jules a Grayson zasnoubili, překonali každou překážku, ze které teoreticky mohli udělat drama na čtyři série, a na konci sezóny ve finále se skutečně vzali - a ta svatba byla krásná! Za to má Cougar Town velké plus!

Hostovali David Arquette (Daniel, Your World) a Michael Ausiello (Your World, !!!). A ty narážky na možný cancel seriálu, který se nakonec nekonal - I see what you did there.

Season 4
4.01 Blue Sunday - 4.02 I Need to Know - 4.03 Between Two Worlds - 4.04 I Should Have Known It - 4.05 Runnin' Down a Dream - 4.06 Restless - 4.07 Flirting with Time - 4.08 You and I Will Meet Again - 4.09 Make It Better - 4.10 You Tell Me - 4.11 Saving Grace - 4.12 This Old Town - 4.13 The Criminal Mind - 4.14 Don't Fade on Me (Part 1) - 4.15 Have Love Will Travel (Part 2)

zdroj: imdb.com
Čtvrtá řada byla snad ještě lepší, než všechny předchozí, a to hned v prvním díle. Jako Futuramě, i Cougar Town prospělo přesunutí na kabel. Ellie je ještě větší mrcha, Laurie mi přijde, že trochu zmoudřela, manželský život Jules a Graysona je prostě super, Andy a Bobby byli společně lepší než obvykle a Travis byl prostě Travis - uznávám, že jeho zase tak moc nežeru a nijak dvakrát netoužím po tom, aby se dali s Laurie dohromady, ale to jsem asi jediná, protože právě tam děj celou dobu spěl. Miluju ty nové prupovídky během opening credits, jsou vtipné a super. Narážky v různých epizodách byly geniální - Pulp Fiction v I Should Have Known It, The Breakfast Club v The Criminal Mind, což je podle mě jedna z nejpovedenějších epizod celkově, dokonce mě napůl přimněla myslet si, že se mi The Breakfast Club skutečně líbil. Finále bylo opět dvojdíl, který tentokrát změnil tón a byl trochu smutnější. Zemřel Big Lou (Grayson ho zavraždil), takže zatím máme Big Tippi, s tím nejsem moc spokojená. Z Travise a Laurie nejsem nadšená, ale jinak to bylo pěkné finále, i když podle mě nedosahovalo kvalit předchozích finále.