22. března 2014

Perception: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______

Mind over murder.


2.01 Ch-Ch-Changes - 2.02 Alienation - 2.03 Blindness - 2.04 Toxic - 2.05 Caleidoscope - 2.06 Defective - 2.07 Neuropositive - 2.08 Asylum - 2.09 Wounded (Part 1) - 2.10 Warrior (Part 2) - 2.11 Curveball - 2.12 Brotherhood - 2.13 Cobra - 2.14 Obsession

zdroj: imdb.com
Oblíbené epizody: Alienation, Caleidoscope, Asylum, Wounded & Warrior, Curveball

Na druhou sezónu Perception jsem se hrozně těšila a nebyla jsem zklamaná. Seriál se vrátil přesně takový, jaký mě začal bavit, stejně tak jeho postavy, ačkoliv proti něčemu jsem měla výhrady. Na konci minulé sezóny Daniel (Eric McCormack) potkal Caroline Newsome (Kelly Rowan), která vypadala úplně stejně jako jeho halucinace Natalie, které se novými medikamenty zdánlivě zbavil. Trochu mě zklamalo, že Caroline byla opravdu míněná jako love interest, ale nesmírně mě bavilo vidět Daniela v jedné místnosti s Caroline, která nesměla vidět, že Daniel vysadil léky, s Natalií, která mu hučela do hlavy věci, které nechtěl slyšet. Od Caroline jsme naštěstí rychle upustili a vrátili se k Natalii, nicméně přitáhli úplně zbytečnou Danielovu ex (Perrey Reeves), kterou nemám sílu komentovat.

Druhý velký problém mám s tím, že scénáristé přitáhli do děje jako funkční postavu Donnieho Ryana (Scott Wolf), bývalého manžela Kate (Rachael Leigh Cook), který ji podvedl s nejlepší kamarádkou a zapříčinil rozvod. Nemám toho chlapa ráda, cpe se do děje, je tam na můj vkus až moc a dělá mi díry do lodi. Já chci Kate s Danielem, ne s Donniem, a fakt, že se nám snaží nutit nějaké sblížení mezi ex-manželi se mi nelíbí. Chápu, že na něj Kate nemůže být naštvaná celý život, zvlášť když s ním teď pracuje, ale přehání to. Nenávidím fakt, že se znovu dali dohromady. Můžeme si prosím vzpomenout na finále druhé řady? Ta pusa by se měla stát v reálu, všichni víme, že to tam spěje. Fuj, Donnie.

Z epizod se mi hodně líbilo Alienation a hlavně ta porucha, kterou hlavní hrdinka trpěla; Caleidoscope s opět zajímavou epizodní postavou a skvěle zpracovanou virtuální realitou; Asylum, protože miluju Daniela v ústavu a tady byl obzvlášť boží; Curveball, protože to bylo úplně jinak, než se zdálo; a Brotherhood, protože byl zaměřený na Lewickiho (Arjay Smith). Objevili se Raphael Sbarge (Jerry Brockner, Alienation), Brian Dietzen (Mark Leighton, Asylum) a Beth Riesgraf (Daisy, Cobra).

Letošní dvojdíl, který bohužel nebyl finále, byl tentokrát zaměřen na Kate, za což jsem byla ráda, protože Kate posedlost skutečně seděla. Celé by to bylo naprosto nádherné, kdyby se tam nemotal Donnie, ale i tak vybrali dobré, ač těžké a ožehavé téma. Obsession prostě nemělo kadenci toho dvojdílu, bylo to docela chudé season finále, a s tím, jak postavy skončily, nejsem vůbec spokojená. Doufám, že to třetí řada napraví.