14. března 2014

What's Up, Doc? (1972)

Listen, kiddo, you can't fight a tidal wave!

zdroj: imdb.com
IMDb. What's Up, Doc? je jeden z filmů, které se mi tu válí tak dlouho, že když jsem se konečně podívala, neměla jsem už žádná očekávání. A královsky jsem se bavila, rozhodně jedna z nejpovedenějších komedií, které jsem viděla. Honička v ulicích San Francisca byla dokonalá (a to normálně na honičky moc nejsem), scéna u soudu ještě lepší... Prostě okamžitě jsem film zařadila mezi osobní klasiky.

Barbra Streisand (Judy Maxwell) je skvělá herečka, ale ještě lepší komediální herečka, ten suchý způsob, jakým pronášela repliky, mě zabíjel. Ryan O'Neal (Howard Bannister) je kus, nemůžu uvěřit, že jsem na něj doteď nikde nenarazila. Madeline Kahn (Eunice Burns) byla skvělá, Eunice mě bavila stejně jako Elizabeth.

Každopádně jako obvykle, když se mi opravdu něco líbí, nemám k tomu moc co říct. Podívejte se na to, je to boží.