7. června 2014

Hannibal: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______


2.01 Kaiseki - 2.02 Sakizuki - 2.03 Hassun - 2.04 Takiawase - 2.05 Mukozuke - 2.06 Futamono - 2.07 Yakimono - 2.08 Su-zakana - 2.09 Shiizakana - 2.10 Naka-Choko - 2.11 Ko No Mono - 2.12 Tome-wan - 2.13 Mizumono

zdroj: imdb.com
Stejně jako v případě první řady, i u té druhé platí, že Hannibal je především neuvěřitelná vizuální podívaná plná perfektně sladěných kostýmů, dokonalých interiérů, krásně barvených exteriérů a působivých záběrů. A pak taky přehlídka sto jedna způsobů, jak být šíleným vrahem. Hlavní důraz byl na fakt, že Will Graham (Hugh Dancy) bručí ve vězení, zatímco Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen) na svobodě vesele vraždí, hoduje a souloží s Alanou Bloom (Caroline Dhavernas), která je v případě toho, kdo je vlastně Chesapeake Ripper, stejně natvrdlá jako Jack Crawford (Laurence Fishburne). Zajímavější to začalo být, až když Willa pustili z vězení a začal to hrát na obě strany.

Druhá řada mi přišla podstatně nechutnější než první. Mrtvý soudce v Hassun byl prostě krásně naaranžovaný (jsem úchyl, já vím), lidský včelí úl v Takiawase pro mě byl asi nejhorší (jsem háklivá na oči), mrtvola zašitá v koni v Su-zakana na mě byla, přiznám se, až trochu moc nechutná. Když si Mason Verger (Michael Pitt) v Tome-wan řezal vlastní obličej a krmil jím psy, tak jsem se fakt musela už odvrátit, byli tak věrní canonu, až se mi zvedal žaludek. Nicméně i tak jsem u většiny epizod snídala, tak nevím, jestli jsem otrlá nebo narušená.

Druhá sezóna pracovala s poměrně velkým množstvím postav. Kromě týmu FBI a hlavních postav měla poměrně velký part Jackova umírající manželka Bella (Gina Torres), Masonova sestra Margot (Katharine Isabelle), stará známá Bedelia Du Maurier (Gillian Anderson), Frederick Chilton (Raúl Esparza), který se katapultoval z nenáviděné postavy na černého koně a u nějž trpělivě čekám na návrat ze světa mrtvých, jaký potkal i Abigail Hobbs (Kacey Rohl), Miriam Lass (Anna Chlumsky) a Freddie Lounds (Lara Jean Chorostecki), která teda obživnout nemusela. Úplně a dočista mrtvá je po této sezóně Beverly Katz (Hettienne Park), která skončila megaošklivě. Být její fanda, tak Hannibala od srdce nenávidím.

Kromě sourozenců Vergerových, kteří byli naprosto luxusní a skvěle zakomponovaní (hlavně Margot mě velmi bavila) přibyla Kade Prurnell (Cynthia Nixon), která měla ten rozum, který všichni ostatní v FBI pozbyli, a upozorňovala na to, že vražda neospravedlňuje další vraždu. A nesmím zapomenout na Matthewa Browna (Jonathan Tucker), Willova fandu, který se pokusí zabít Hannibala a neuspěje, ten byl taky lahodně na hlavu.

Závěrečný face-off především mezi Jackem a Hannibalem (který nám dali z části ochutnat už v Kaiseki) byl monumentální, stejně tak jako ta jatka, která Hannibal pak poskytl většině obsazení. Pořád jsem se nesmířila s tím, že Willa nepolíbil, a jsem fakt zvědavá na třetí řadu. Zatím je potvrzené jen že přežil Will, takže mě zajímá, jak to dopadne s Alanou, Abigail a Jackem, jejichž život taky zůstaly viset na vlásku. Bring it on!