6. února 2016

The Hateful Eight (2015)

You only need to hang mean bastards, but mean bastards you need to hang.

zdroj: imdb.com
IMDb. Po docela dlouhé době jsem si došla do kina na Tarantinův film a překvapivě jsem se docela dobře bavila. Po Django Unchained jsem nečekala žádnou perlu a ty názory, které jsem četla, taky moje očekávání nezvýšily, takže jsem vlastně nečekala nic a dostala docela dost. Jako obvykle to mohlo být cca o půl hodiny kratší (celý Bruce Dern a zkazka o felaci ve sněhu by tam dějově nechyběla, byť uznávám, že Samuel L. Jackson ve vojenské uniformě obsluhovaný nahatým mladíkem měl svoje kouzlo), ale to je prostě Tarantino, a tentokrát ten průtah aspoň byl zajímavý.

Samuel L. Jackson (major Marquis Warren) hrál zase jednou pěkného hnusáka, ale jelikož mu to jde, nemám námitek. Kurt Russell (John Ruth) hrál nerudného dědka dost přesvědčivě a Jennifer Jason Leigh (Daisy Domergue) byla od začátku do konce tak zřízená, že si to fakt odehrála. Dost jsem to ocenila, protože hodně často ve filmech hraje velkou roli vzhled, u žen bohužel víc než u chlapů, a často je to jejich jediný rys, takže tohle bylo super. Waltona Gogginse (šerif Chris Mannix) neznám, ale byl super. Demián Bichir (Bob) byl jako obvykle moc fajn.

Tim Roth (Oswaldo Mobray) mě trochu zklamal, protože místo, aby hrál podle sebe, tak hrál Christopha Waltze a to je fakt škoda. Michael Madsen (Joe Gage) mě nikdy moc nebavil, radši měl odjet za mámou na Vánoce, a Channing Tatum (Jody Domergue) byl pro mě překvapení. Nevěděla jsem, že tam hraje, ale taky se moc neohřál a upřímně, když je oblečený, tak nevím co s ním.

Celkově The Hateful Eight rozhodně nejsou Inglourious Basterds, ale rozhodně jsou lepší než Django Unchained a to mi docela stačí.