17. září 2016

Bridget Jones's Baby (2016)

Sometimes you just love a person just because they feel like home.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Bridget Jones's Baby jsem se původně zrovna neřítila, protože už dvojka byla slabší a navíc od ní uběhlo dvanáct let. Když se ale o tom někdo pak zmínil, kývla jsem. Trailer mi přišel docela vtipný a pořád tam byl Colin Firth (Mark Darcy), pro kterého mám od A Single Man a hlavně Kingsman: The Secret Service veeelkou slabost.

Musím říct, že jsem byla extrémně příjemně překvapená. Smála jsem se skoro pořád; celý film měl trochu atmosféru prvního dílu a byl nadupaný těmi scénami, kde se Bridget (Renée Zellweger) postupně prokecává do ještě většího trapasu, než se ve kterém se původně ocitla, a které jsou na těch filmech prostě nejlepší. Renée Zellweger je pořád naprosto úžasná Bridget. Ten film krásně ilustruje, že krása té postavy nebyla v jejích kilech ani věku, je to v charakteru a té sbírce neskutečných situací, do kterých se ta ženská dostává.

Mark Darcy byl můj favorit i když stál proti Danielovi Cleaverovi (Hugh Grant) - jehož osudy jsou v novém filmu naprosto úžasné, přestože tam Hugh Grant vůbec není - a rozhodně zůstal můj favorit, i když soupeřil s Jackem Qwantem (Patrick Dempsey). Patrick Dempsey je sice kus, ale ta postava mě zase tak neuhranula, i když bylo osvěžující vidět Marka stát proti někomu, kdo není tak morálně červivý jako jako byl Daniel. Každopádně jsem za konec ráda; myslela jsem, že to ukončí víc alibisticky, ale s tím totálním happy endem jsem naprosto spokojená.

Z nových postav mě nehorázně bavila Dr. Rawling (Emma Thompson). Emma Thompson těch pár scén proměnila v naprosté zlato, co záběr, to perla. Miranda (Sarah Solemani) taky nebyla vůbec špatná. Hrozně mě potěšilo, že se objevili všichni Bridgetini staří přátelé - Sharon (Sally Phillips), Jude (Shirley Henderson) i Tom (James Callis) - i oba rodiče (Jim Broadbent a Gemma Jones). Bavila mě i Alice (Kate O'Flynn), i když to byla jen taková okrajová postavička.

Prostě, můžu říct, že jsem byla opravdu hodně příjemně překvapená a doporučuji! Skvělý. (Jediná výtka je chybějící rvačka, ale vlastně to i bez ní bylo hodně fajn.)