1. června 2019

Killing Eve: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______

You think she loves you? Then make her hate you. Hate is something she understands, it's manageable. Look what happens to the people she loves. She'll love you to death.


2.01 Do You Know How to Dispose of a Body? - 2.02 Nice and Neat - 2.03 The Hungry Caterpillar - 2.04 Desperate Times - 2.05 Smell Ya Later - 2.06 I Hope You Like Missionary! - 2.07 Wide Awake - 2.08 You're Mine

zdroj: fanpop.com
Killing Eve byl od začátku naprosto lahodný koncept, který je dovedený k dokonalosti obsazením i kulisami. Když se k tomu ještě připočítá způsob, jakým končila první řada, byla ta druhá pro mě jednou z nejočekávanějších. A byla boží, především protože Eve (Sandra Oh) a Villanelle (Jodie Comer) spolu trávily mnohem víc času a divák si mohl pořádně vychutnat jejich chemii. A kromě toho jsou obě dámy herecky naprosto nepřekonatelné.

Druhá řada měla druhotnou zápletku, která Villanelle a Eve dělala super rámec a navíc svou podstatou skvěle zapadala do atmosféry seriálu. Aaron Peel (Henry Lloyd-Hughes) byl naprosto lahodně úchylný a děsivý od začátku do konce, pro Villanelle to byl překvapivě silný protivník a jeho konec byl vymyšlený na jedničku, byla jsem nadšená.

Adrian Scarborough (Raymond) se naprosto vyznamenal, byl to úžasný psychouš a jeho konec jsem fakt nečekala. Konstantin (Kim Bodnia) byl podle mě tuhle řadu už trochu zbytečný, byly tam zajímavější postavy, ale Carolyn (Fiona Shaw) mě baví pořád, člověk nikdy neví, co od ní čekat. Jess (Nina Sosanya) a Hugo (Edward Bluemel) byli super přídavek, hlavně Hugo mě bavil.

Překvapila mě větší zainteresovanost Nika (Owen McDonnell) - nebo takto, nepřekvapilo mě, že ho do toho Villanelle zatáhla, ale překvapilo mě, jak moc si to odskákal nejen on, ale i Gemma (Emma Pierson), která byla pravda trochu otravná, ale tak brutální konec si nezasloužila. Finále už se jim nevěnovalo, takže jsem docela zvědavá, kam se to vyvinulo.

Samo finále mě naprosto dostalo. Čekala jsem zase nějaké překročené hranice, ale neuvědomila jsem si, jak daleko už jsme se dostali a co přesně to znamená. Villanelle jsem měla tendence vidět jako tu hrubou sílu, ale nedocházelo mi, jak dobrý je manipulátor, přestože nás všechny Konstantin varoval. Eve je mi hodně líto, nejen, že teď překročila všechny hranice, ale navíc se ocitla přesně tam, kde Villanelle na konci první řady.

Upřímně se teď zdráhám hádat, kam s tím půjdou dál, ale hrozně se na to těším na třetí řadu.

Most of the time, most days, I feel nothing. I don't feel anything. It is so boring. I wake up and I think, "Again? Really? I have to do this again?" And what I really don't understand is, how come everybody else isn't screaming with boredom too? I'm just trying to find ways of making myself feel something. More and more and more but it doesn't make any difference. No matter what I do, I don't feel anything, I...
I hurt myself, it doesn't hurt.
I buy what I want, I don't want it.
I do what I like, I don't like it.
I'm just so bored.