27. srpna 2020

LOVE DEATH + ROBOTS: Volume I

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______

You've seen one post-apocalyptic city, you've seen 'em all.


1.01 Sonnie's Edge - 1.02 Three Robots - 1.03 The Witness - 1.04 Suits - 1.05 Sucker of Souls - 1.06 When the Yogurt Took Over - 1.07 Beyond the Aquila Rift - 1.08 Good Hunting - 1.09 The Dump - 1.10 Shape-Shifters - 1.11 Helping Hand - 1.12 Fish Night - 1.13 Lucky 13 - 1.14 Zima Blue - 1.15 Blindspot - 1.16 Ice Age - 1.17 Alternate Histories - 1.18 The Secret War

zdroj: imdb.com
Mám ráda dospělácké animáky, mám ráda seriálové antologie a mám ráda sci-fi, takže LOVE DEATH + ROBOTS bylo na papíře záležitostí přesně pro mě. Nemůžu říct, že by mě konečný produkt vyloženě zklamal, ale kvalita pro mě hodně skákala, což docela kazilo celkový požitek (zvlášť pro někoho, kdo to sjel najednou, jako já). To je ale riziko antologií a musí se s tím počítat.

Sonnie's Edge podle mě nebyl úplně šťastně zvolený začátek, už jenom kvůli tomu množství brutálního násilí a celkem zbytečné nahoty, ale zvrat byl dobrý a nebyla jsem natolik zklamaná, abych to vypnula; Three Robots bylo milé, vtipné a s fungujícím koncem, to se povedlo; The Witness byl výborný mindfuck, ale ta zbytečná nahota a prostředí nočního klubu pro mě kazilo efekt (nicméně animace hodně zajímavá); Suits hned překvapilo hned několikrát, mělo výborný konec a příjemnou animaci; Sucker of Souls mělo zajímavou animaci, ale děj průměr, který zachraňoval/a jen Gary (Laura Waddell); a When the Yogurt Took Over mělo dokonalou premisu, kterou podali krátce a výstižně, super.

Beyond the Aquila Rift mi přišlo stejně jako Sonnie's Edge naprosto zbytečně sexualizované, což spolu s faktem, že "zvrat" musel dojít každému, kdo kdy viděl nějaké sci-fi, táhlo povídku do absolutního průměru (a navíc mělo stejně jako Sonnie's Edge takovou tu rádoby realistickou animaci počítačové hry, která pro mě nefunguje); Good Hunting začalo podobně neslavně, ale v průběhu se vykoupilo a nakonec to byl zajímavý příběh (byť ta fetišizace násilí na ženách mě trochu rušila); The Dump bylo výborný; Shape-Shifters mě nudilo (navíc podobná animace jako Sonnie's Edge a Beyond the Aquila Rift); Helping Hand byl výborný námět a dokonalá pointa, nedalo se nesmát; a Fish Night mě dostalo především animací, ale celá myšlenka byla zajímavá.

Lucky 13 se mi líbilo hodně, ta naznačená, i když nepotvrzená osobnost lodě byla skvělá, a to i přes tu animaci - asi hlavně protože Samiru Wiley (Cutter) jsem poznala hned; Zima Blue měla výbornou, efektivní animaci a závěrečný zvrat i pointa byly podle mě docela silné, chválím; Blindspot mě prostě a jednoduše nebavilo do té míry, že mi mysl při sledování odcházela, i když animace fajn; Ice Age bylo víc hrané než animované, ale mělo super myšlenku, která mou pozornost udržela až do konce; Alternate Histories byl super nápad a líbí se mi, že se to nebralo nijak vážně, bavilo mě to; a The Secret War mě prostě a jednoduše nebavilo, byla to taková typická premisa počítačové hry a podobnou animací, která absolutně ničím nepřekvapila.

Asi nemůžu říct víc, než jsem napsala výš - ne všechno mi sedlo, ale to je u tohoto typu seriálu poměrně běžné, a jelikož jsou všechny díly pod dvacet minut, dají se ty méně povedené snadno "přetrpět". Ty, co se mi líbily, se mi ale většinou líbily hodně, a za ty to pro mě stálo. Jsem hodně zvědavá na druhou řadu.