29. srpna 2022

LOVE DEATH + ROBOTS: Volume III

| Season 1 | Season 2 | Season 3 |
_______


3.01 Three Robots: Exit Strategies - 3.02 Bad Travelling 3.03 The Very Pulse of the Machine - 3.04 Night of the Mini Dead - 3.05 Kill Team Kill - 3.06 Swarm - 3.07 Mason's Rats - 3.08 In Vaulted Halls Entombed - 3.09 Jibaro

zdroj: imdb.com
LOVE DEATH + ROBOTS bylo dva roky zpátky docela příjemné překvapení. Byť nemůžu říct, že všechny epizody byly vždycky trefa do černého, jsou krátké, pestré a samostojící, což znamená, že nemusím investovat moc energie do příběhů a můžu se na to dívat podle potřeby. Abych řekla pravdu, úplně si nepamatuju předchozí sezóny a nechce se mi zpětně číst recenze, takže nevím, jak si tahle řada vedla při porovnání s těmi předchozími, ale brala bych další, takže asi dobře.

Three Robots: Exit Strategies byl velmi povedený (byť trochu moralizující) návrat k úplně prvnímu dílu; Bad Travelling byl jeden z těch surových a temnotemných příběhů, který mě obvykle nebaví, ale tenhle mě držel až do konce; a The Very Pulse of the Machine jsem buď pochopila a nic moc mi to nedalo, nebo jsem to vůbec nepochopila, nicméně "klasická" animace byla příjemná změna.

Night of the Mini Dead bylo prakticky jenom o animaci, která byla skvělá a úplný závěr je na 1*; Kill Team Kill snad měla být nadsázka, ale jako taková mi přišla málo nadsazená, a pokud to bylo myšlené vážně, pak je to takový ten "mužský příběh" a těch mám plné zuby, za mě jednoznačně nejslabší; a Swarm začalo velmi slibně, ale rychle mi z toho začalo být úzko, tam se ta temnost se na člověka nějak vkradla a konec byl relativně nechutný.

Mason's Rats mělo vtipný námět a výborné provedení, fakt jsem se bavila; In Vaulted Halls Entombed rozhodně nebylo pro mě, byl to fantastický příklad toho temnotemného příběhu, který se nikam neposune; a Jibaro bylo prostě zvláštní; nemůžu říct, že by se mi to vyloženě nelíbilo, ale volba zvuku a kamery mě šíleně rozčilovala - byť rozumím, že to asi mělo být atmosferické a mělo to člověka rozhodit, jenom mě to rozčilovalo a dělalo složité sledovat děj - podle mě to ten příběh vůbec nepotřeboval.

Celkově byla třetí řada LOVE DEATH + ROBOTS opět sbírka docela zajímavých příběhů a klidně půjdu do čtvrté.