1. srpna 2010

Castle: Season 1 & 2

| Season 1 & 2 | Season 3 | Season 4 |
| Season 5 | Season 6 | Season 7 | Season 8 |
_______

There are two kinds of folks who sit around thinking about how to kill people - psychopaths and mystery writers.
I'm the kind that pays better.



Season 1
1.01 Flowers for Your Grave - 1.02 Nanny McDead - 1.03 Hedge Fund Homeboys - 1.04 Hell Hath No Fury - 1.05 A Chill Goes Through Her Veins - 1.06 Always Buy Retail - 1.07 Home Is Where the Heart Stops - 1.08 Ghosts - 1.09 Little Girl Lost - 1.10 A Death in the Family

zdroj: imdb.com
Dvě epizody denně mi vydržely dva dny, zbytek jsem sjela naráz a vůbec jsem se za to nestyděla. Ať si říká kdo chce co chce, Castle-ovi (Nathan Fillion) a Becks (nádherná Stana Katic) se prostě nedá odolat hned po jednom z prvních geniálních rozhovorů (Beckett: "It says here that you stole a police horse?" - Castle: "Borrowed." - Beckett: "Ah. And you were nude at the time." - Castle: "It was spring."). Ten princip je v podstatě jednoduchý, ale scénáristé na tom evidetně řádili od začátku. Krom hlavních dvou protagonistů, které jsem jmenovala hned na začátku, musím ještě zmínit epizodku Cateriny Scorsone (Joanne Delgado, Home Is Where the Heart Stops) a Darby Stanchfield (Meredith, Always Buy Retail).

S Castlem se to má takto: love him or hate him. A já ho teda upřímně milovala od první epizody až k té poslední, která se zdála příjemně a neobvykle necliffhangeroidní, až na tu poslední minutu. Chci. Druhou. Sezónu!

Season 2
2. 01 Deep in Death - 2.02 The Double Down - 2.03 Inventing the Girl - 2.04 Fool Me Once... - 2.05 When the Bough Breaks - 2.06 Vampire Weekend - 2.07 Famous Last Words - 2.08 Kill the Messenger - 2.09 Love Me Dead - 2.10 One Man's Treasure - 2.11 The Fifth Bullet - 2.12 A Rose for Everafter - 2.13 Sucker Punch - 2.14 The Third Man - 2.15 Suicide Squeeze - 2.16 The Mistress Always Spanks Twice - 2.17 Tick, Tick, Tick... - 2.18 Boom! - 2.19 Wrapped Up in Death - 2.20 The Late Shaft - 2.21 Den of Thieves - 2.22 Food to Die For - 2.23 Overkill - 2.24 A Deadly Game

zdroj: imdb.com
Druhá sezóna nastoupila stejně brilantně, jak jsem čekala, a díly měly stejný říz, jako v té první. Líbily se mi všechny, ale co musím vyzvednout, je dvojdíl Tick, Tick, Tick... a Boom!, prostě dokonalé. Chtěla jsem jít po prvním spát, ale nešlo to. Na něco takového jsem čekala od toho, co Castle dopsal Heat Wave. A pak taky, jako hrdá Češka, jsem si užívala When the Bough Breaks, hlavně to šeptané "Moje ubohá Eliška." Příběh byl hodně silný a hej, hrála tam Elaine Hendrix (Melissa Talbot).

Co se týče longtime děje, trochu mě zklamalo, jak na začátku tu věc s matkou Becks zahráli do autu a pak to tak rychle sfoukli. V momentech, kdy se to dělo, to bylo skvělé, ale hrozně nevytřískali z toho, co mohli, a ani fakt, že vrah je pořád venku, to nevylepšuje. A co se týče Caskett situace na konci... Bylo mi hrozně líto Becks, nejprve, a měla jsem vztek na Castle-a, ale pak jsem si uvědomila, že ten chlápek nemohl vědět, jak se Becks rozhodně a jaké radikální kroky podnikne... Je pěkně angsty situace a nepříjemný cliffhanger.

Krom dalších známých jsem objevila Anne Dudek (Emma Carnes, The Fifth Bullet), Keiko Agenu (Kelly, The Mistress Always Spanks Twice), Ericka Avariho (Rupert Bentley, Wrapped Up in Death), Kelly Carlson (Ellie Monroe, The Late Shaft), Scotta Cohena (Stan Holliwell, Den of Thieves) a Alyssu Milano (Kyra Blaine, A Rose for Everafter) jako Castleovu ztracenou lásku.