29. července 2011

Gossip Girl: Season 3 & 4

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 | Season 6 |
_______

And who am I? That's one secret I'll never tell. Xoxo, GossipGirl


Season 3
3.01 Reversals of Fortune - 3.02 The Freshmen - 3.03 The Lost Boy - 3.04 Dan de Fleurette - 3.05 Rufus Getting Married - 3.06 Enough About Eve - 3.07 How to Succeed in Bassness - 3.08 The Grandfather: Part II - 3.09 They Shoot Humphreys, Don't They? - 3.10 The Last Days of Disco Stick - 3.11 The Treasure of Serena Madre - 3.12 The Debarted - 3.13 The Hurt Locket - 3.14 The Lady Vanished - 3.15 The Sixteen Year Old Virgin - 3.16 The Empire Strikes Jack - 3.17 Inglourious Bassterds - 3.18 The Unblairable Lightness of Being - 3.19 Dr. Estrangeloved - 3.20 It's a Dad, Dad, Dad, Dad World - 3.21 Ex-Husbands and Wives - 3.22 Last Tango, Then Paris

zdroj: imdb.com
Preference se rychle mění - Serenu (Blake Lively) přestávám mít ráda, hlavně na konci v zápletce s jejím otcem (William Baldwin), začíná mě rozčilovat, jak sobecká, neobjektivní a hnusná je a přitom se tváří, že "tohle není ona". Jsem ráda, že Eric (Connor Paolo) dostal větší linii, a jsem ráda, že všechno mezi Lily (Kelly Rutherford) a Rufusem (Matthew Settle) se vyřešilo, že se nekonaly žádné zbytečné rozchody. Milovala jsem linii s Danem (Penn Badgley) a Olivií (Hilary Duff) - Olivii zpátky! Všechny ty opakující se zápletky - znovu Serena/Nate (Chace Crawford) (nejhorší pár evah), Dan/Vanessa (Jessica Szohr), a nedejbože Serena/Dan mě začíná opravdu rozčilovat. Plus body má ale sezóna za Blair (Leighton Meester), Chucka (Ed Westwick), Blair/Chucka a Jenny (Taylor Momsen). Vztah Blair a Chucka byl kouzelný, jsem ráda, že jim věnovali skoro celou sezónu, obě postavy ušly velkou cestu, perfektně se vyvinuly, i když to skončilo ošklivě. Stejně tak Jenny - celá její linie je napsaná tak skvěle (plus stejně tak dobře zahraná), že ji člověk za ty intriky nemůže nenávidět, ale soucítí s ní. Co by přišlo silně překombinované, bylo finále. Výborný byl až úplný závěr se střelbou na Chucka v Praze (to nás zase vykreslili), ale celá Chuck/Jenny záležitost ne-e. A co se týče Georginy (Michelle Trachtenberg) - myslím, že ten hlavní nášup mě čeká ve čtverce. A sladcí Dorota (Zuzanna Szadkowski) a Vanya (Aaron Schwartz) plus cameo Lady Gaga byli prostě třešnička na dortu.

Season 4
4.01 Belles de Jour - 4.02 Double Identity - 4.03 The Undergraduates - 4.04 Touch of Eva - 4.05 Goodbye Columbia - 4.06 Easy J - 4.07 War at the Roses - 4.08 Juliet Doesn't Live Here Anymore - 4.09 The Witches of Bushwick - 4.10 Gaslit - 4.11 The Townie - 4.12 The Kids Are Not All Right - 4.13 Damien Darko - 4.14 Panic Roommate - 4.15 It-Girl Happened One Night - 4.16 While You Weren't Sleeping - 4.17 Empire of the Son - 4.18 The Kids Stay in the Picture - 4.19 Petty in Pink - 4.20 The Princesses and the Frog - 4.21 Shattered Bass - 4.22 The Wrong Goodbye

zdroj: imdb.com
Věděla jsem, že to prostě musí přijít, ale bránila jsem se tomu. Stejně to ale nakonec přišlo. Napřed se to jevilo jako fajn přátelství, pak to začaly natahovat, a jestli se to s Danem potáhne ještě v páté sérii, tak jim asi naliskám. Ano, mluvím o Dan/Blair... To byly snad ještě poslední dva heterosexuálové, co nejsou do rodiny, co spolu nic neměli. Teď už jen fakt chybí, aby si všichni začali uvědomovat, že jsou vlastně homosexuální. Serena a její whereabouts mě totálně přestaly zajímat, nicméně linie s Juliet (Katie Cassidy) a Benem (David Call) byla výborná, hlavně díky zainteresovanosti Lily. Naopak linie s Rainou (Tika Sumpter) a Thorpem (Michael Boatman) mě nebavila do té doby, než se vložil Jack Bass (Desmond Harrington), a pak už byla prostě překombinovaná. Co bylo ale neprosto kouzelné byla opět linie Blair a Chucka, i přes toho Louise (Hugo Becker), málem mi ukápla slza v závěru. Ne vážně, koho zájímá Serena, Dan etc., když je na cestě možná malý Bass? DEJTE MI DALŠÍ SÉRII!