10. března 2014

True Detective: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______

Man’s game charges a man’s price.


1.01 The Long Bright Dark - 1.02 Seeing Things - 1.03 The Locked Room - 1.04 Who Goes There - 1.05 The Secret Fate of All Life - 1.06 Haunted Houses - 1.07 After You've Gone - 1.08 Form and Void

zdroj: imdb.com
True Detective mě zaujalo především tím, že se má jednat o seriál, kde bude každá řada o něčem jiném, jako u American Horror Story, jen tady by se mělo úplně vyměnit i obsazení. Co se seriálu mimořádně povedlo byla atmosféra - krásně si hráli s temnotou, zoufalstvím a beznadějí, a dařilo se jim uvádět mě do slušné deprese. S dějem jsem měla problém, linie se mi trochu pletly a doteď jsem v některých ohledech zmatená, což jen dokazuje, že to není seriál, který se dá pouštět jen jako pozadí, asi to chtělo dávat lepší pozor. Nedá se ale říct, že by se mi chtělo dívat se na to znovu.

Ani Matthew McConaughey (Rust Cohle) ani Woody Harrelson (Marty Hart) nebyli nikdy "moji" herci, ale bavili mě především proto, že jejich postavy byly skvěle napsané. Je osvěžující nenajít na postavách žádnou lacinou líbivost a udělat je prostě jen lidské. Michelle Monaghan (Maggie Hart) se mi hodně líbila, vlastně se mi začíná líbit čím dál tím víc, a Maggie byla snad jediná postava, která mi byla sympatická. Potěšili Shea Whigham (Joel Theriot) a Elizabeth Reaser (Laurie Spencer).

Celkově bych si to zcela jistě užila víc, kdybych dávala pořádně pozor, ale i tak to nebyla ztráta času, už jen kvůli dobrému soundtracku a skvělému intru. Jsem fakt zvědavá na druhou řadu.