14. května 2014

New Girl: Season 3

| Season 1 & 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 | Season 7 |
_______


3.01 All In - 3.02 Nerd - 3.03 Double Date - 3.04 The Captain - 3.05 The Box - 3.06 Keaton - 3.07 Coach - 3.08 Menus - 3.09 Longest Night Ever - 3.10 Thanksgiving III - 3.11 Clavado en un bar - 3.12 Basketsball - 3.13 Birthday - 3.14 Prince - 3.15 Exes - 3.16 Sister - 3.17 Sister II - 3.18 Sister III - 3.19 Fired Up - 3.20 Mars Landing - 3.21 Big News - 3.22 Dance - 3.23 Cruise

zdroj: imdb.com
Největší tahák třetí sezóny New Girl pro mě rozhodně byl vztah Nicka (Jake Johnson) a Jess (Zooey Deschanel), který mi celou sezónu víceméně dělal radost až do Mars Landing. Pořád si myslím, že ten důvod k rozchodu byl totálně stupidní a nedostačující, a ty tři následující epizody potom byly prostě divné, včetně finále (Cruise), které nemělo ten správný feel. Z nastavení nového bydlení - Jess, Winston (Lamorne Morris) a Coach (Damon Wayans Jr.) v loftu a Nick se Schmidtem (Max Greenfield) v garsonce přes chodbu? Už teď mi to nefunguje.

Navrátivší se Coach byla událost sezóny číslo dvě. Pamatuji si, jak jsem si po skvělém pilotu s Coachem těžko zvykala na Winstona, ale Coachův návrat byl lehce křečovitý, chvílemi mi ta postava trochu lezla na nervy a narušovala dynamiku, ale nakonec tam zapadl a jsem docela ráda že se vrátil. Jeho románek s Cece (Hannah Simone) sice být nemusel, zase teď mají jedno z mých nejoblíbenějších přátelství, takže to je plus.

Winston měl skvělou linii s autobusačkou Bertie (Jessica Chaffin), jen je škoda, že se objevovala tak málo, byla skvělá. Jinak se Winston stal hned po Nickovi mou nejoblíbenější postavou, už jen kvůli těm podvlíkačkám v Thanksgiving III, ty byly epické. Doufám, že se pro něj chystá nějaká pořádná linie, třeba klidně o té policejní akademii.

Schmidt a Cece se moc neřešili, za to jsem byla vděčná, ten vztah pro mě tak nějak ztratil chemii. Docela mě zajímá Cece s Busterem (James Frecheville), ačkoliv mám tušení, že to stejně nevyjde a dají ji zase dohromady se Schmidtem. Také jsme byli vystaveni Jessině sestře Abby (Linda Cardellini), která byla šíleně přepálená, hrozně otravná a oxidovala tam déle než bylo třeba. Z epizod musím vypíchnout Basketsball, Nickovo svádění Jess bylo pro tento svět až příliš dokonalé.

Celkově jsem ale ze sezóny tak nějak rozpačitá, asi mě s Nickem a Jess fakt namíchli. Ale do další půjdu, to zase jo.