13. června 2015

iZombie: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 |
_______


1.01 iZombie - 1.02 Brother, Can You Spare a Brain? - 1.03 The Exterminator - 1.04 Liv and Let Clive - 1.05 Flight of the Living Dead - 1.06 Virtual Reality Bites - 1.07 Maternity Liv - 1.08 Dead Air - 1.09 Patriot Brains - 1.10 Mr. Berserk - 1.11 Astroburger - 1.12 Dead Rat, Live Rat, Brown Rat, White Rat - 1.13 Blaine's World

zdroj: farfarawaysite.com
iZombie pro mě bylo velké překvapení. Ačkoliv nejsem na zombie tématiku, zápletka mě zaujala. Prvních pár dílů jsem byla zklamaná, že jde především o case-of-the-week záležitost, ale pak se rozjela zápletka na pozadí a mytologie ohledně zombie jako takových, plus soukromý boj mezi Liv (Rose McIver) a Blaineem (David Anders), a byla jsem zaháčkovaná.

Liv Moore je extrémně sympatická hlavní hrdinka. Cítila jsem s ní pro její úděl a víceméně jsem se i ztotožňovala s jejími rozhodnutími. Až tedy na záležitosti ohledně Majora Lilywhitea (Robert Buckley) - ač chápu, že ho Liv miluje, je mi extrémně nesympatický a tajně jsem si přála, aby finále nepřežil. Hodně se mi zalíbil Ravi Chakrabarti (Rahul Kohli) jsem jeho velký fanda a doufám, že ještě bude mít příležitost pořádně do toho praštit s Peyton (Aly Michalka), u které doufám, že bude zpátky.

Na Clivea Babineauxa (Malcolm Goodwin) jsem si chvíli zvykala, ale nakonec jsem se ho naučila mít ráda i přes ta ramena, která věčně dělal. No a Blainea DeBeerse už jsem zmiňovala - naprosto luxusní záporák, inteligentní a nedělající nelogicky stupidní chyby, které by umožnily klaďákům vyhrát, chvílemi jsem se i obdivovala jeho podnikavosti. David Anders byl stvořený pro role slizáků a tady naprosto exceluje.

Z víceméně epizodních postav musím vypíchnout Lowella Traceyho (Bradley James) - megasympaťák, k Liv se hodně hodil a málem jsem zařvala, když ho Blaine zabil. To se mi teda moc nelíbilo. Potěšily mě Judy Reyes (Lola Abano, Brother, Can You Spare a Brain?) a Teryl Rothery (Mrs. Sparrow, Maternity Liv). Ve finále, Blaine's World, poměrně přitvrdili, ale nemůžu říct, že by mi to vadilo. Takže iZombie je pro mě překvpivě hodně příjemná novinka a těším se na druhou řadu.