30. června 2017

iZombie: Season 3

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 |
_______


3.01 Heaven Just Got a Little Bit Smoother - 3.02 Zombie Knows Best - 3.03 Eat, Pray, Liv - 3.04 Wag the Tongue Slowly - 3.05 Spanking the Zombie - 3.06 Some Like It Hot Mess - 3.07 Dirt Nap Time - 3.08 Eat a Knievel - 3.09 Twenty Sided, Die - 3.10 Return of the Dead Guy - 3.11 Conspiracy Weary - 3.12 Looking for Mr. Goodbrain, Part 1 - 3.13 Looking for Mr. Goodbrain, Part 2

zdroj: farfarawaysite.com
Nebudu znovu opakovat, jak moc jsem překvapená, že mě iZombie baví tak moc, jak mě baví. Musím ale zmínit, jak jsem překvapená, že mě bavila i tato sezóna, do které přitáhli velkou organizaci s velkým plánem. Fillmore-Graves ale zachránili tím, že ta korporace měla zaprvé tvář - napřed Vivian Stoll (Andrea Savage) a pak Chasee Gravese (Jason Dohring), kteří mě oba bavili. Vivian byla škoda, ale Chase byl zase nesmírně hot a někdo takhle morálně šedivý tam chybí. Zápletky byly s hlavní linií pěkně propojené a přehledné, byť jsem byla ke konci trochu zmatená tím, jak se mozky a flashbacky prolínaly z epizody do epizody.

Liv (Rose McIver) je pořád moje nejoblíbenější postava a Rose McIver fakt různé polohy, do kterých se Liv díky různým mozkům dostává, ždímá na maximum - je skvělá. Clive (Malcolm Goodwin) mě sérii od série baví víc a jeho bromance s Liv je jedním z mých nejoblíbenějších rysů seriálu. Raviho (Rahul Kohli) mám ještě trochu radši než Clivea, je boží. Major (Robert Buckley) mě pořád moc nebaví. Zkoušeli ho sice vylepšit žoldáctvím, ale ani to moc nepomohlo. Pro Blainea (David Anders) mám slabost a jeho cesta tuto sezónu mě hodně bavila. Popravdě mě asi nemrzí, že se zase vrátil na začátek, mám ho tak nejradši, ale stejně mě to bavilo. Peyton (Aly Michalka) mi chvílemi přišla, že je tam trochu navíc, ale mám ji ráda, takže to ani nevadilo.

Co se týče epizod, celá série mi přišla hodně silná, ale vypíchla bych Spanking the Zombie, protože Liv jako domina; Return of the Dead Guy, protože pohled na Liv z druhé strany, když má vize, byl úžasný komediální prvek; Conspiracy Weary, protože komando Liv a Blainea bylo super; a Looking for Mr. Goodbrain, Part 1, protože Liv vyhýbající se pohledu na Raviho byla za moc. Finále sezóny bylo velmi emotivní a nalákalo na pokračování, ale nebyl tam žádný vyšpónovaný laciný cliffhanger, takže to bylo určitě plus.

Jak jsem psala výš, s celou sezónou jsem byla fakt spokojená a těším se na další, která je naštěstí už potvrzená.