21. listopadu 2013

Profil zločinu (Profilage): Saison 3 & 4

| Saison 1 & 2 | Saison 3 & 4 | Saison 5 |
| Saison 6 | Saison 7 | Saison 8 | Saison 9 |
_______


Saison 3
3.01 Někdo tu chybí (Un seul être vous manque) - 3.02 K službám (A votre service) - 3.03 Nejkrásnější den jejího života (Le plus beau jour de sa vie) - 3.04 Bez oddechu (Sans relache) - 3.05 Starší sestra (Grande soeur) - 3.06 Život bez tebe (Ma vie sans toi) - 3.07 Stíny mrtvých (D'entre les morts) - 3.08 Cena za svobodu (Le Prix de la liberté) - 3.09 Duchové (Fantômes) - 3.10 V zajetí (Captive) - 3.11 Mimo podezření (1. část) (Insoupçonnable, Part 1) - 3.12 Mimo podezření (2. část) (Insoupçonnable, Part 2)

zdroj: cinemapassion.com
Hrozně jsem chtěla Rochera (Philippe Bas) nenávidět, protože Matthieu (Guillaume Cramoisan) a protože mi byl pohledu protivný, ale překvapivě mi v Někdo tu chybí ani nevadil, protože epizoda to byla skvělá a rozloučení s Matthieuem krásné. It’s Been a Long Time Chloéin (Odile Vuillemin) vztah s Matthieuem úplně vystihoval, jako kdyby ta písnička byla napsaná přímo pro ten seriál.

(Absolutně mě ale vytočilo, když ji pak použili v Nejkrásnější den jejího života, to bylo sprosté, ale pak jsem pochopila, že je to prostě theme song Chloé bez ohledu na to, co a s kým zrovna prožívá.

Hned ve druhém díle mě už Rocher bavil. Líbí se mi, jak je jeho dynamika s Chloé úplně jiná. Narozdíl od Matthieuho ji respektuje profesionálně od začátku, ale s lidmi obecně má trochu problém, což je v kombinaci s takovou neřízenou střelou, která taky moc nebere sociální pravidla, jako je Chloé, prostě naprosto lahodné.

Soudce Hoffman (Laurent Hennequin) byl sice kus, ale z jeho vztahu s Chloé jsem byla taková rozpačitá a překvapilo mě, jak rychle ho k sobě pustila. Ten krach jsem čekala, potrat Chloé už tolik ne a bylo mi jí hrozně líto.

Finále bylo krásně napínavé. Že do toho bude zapletená Cluzel (Frédérique Bel) jsem tolik nečekala, ale krásně to vygradovalo. (A Rocher je hot.)

Nová patoložka (Valérie Dashwood) mě příliš nebavila, stýskalo se mi po doktorovi z druhé řady. Ale hlavně, nadabujte mi někdo čtvrtou řadu hned, jak bude k dispozici!

Saison 4
4.01 Létavice (L’étoile filante) - 4.02 Panika (Panique) - 4.03 Zkřížené osudy (Destins croisés) - 4.04 Přerušené vysílání (Silence radio) - 4.05 Únos (Disparus) - 4.06 Těsně před promlčením (Juste avant l'oubli) - 4.07 Vzpomínky (Réminiscences) - 4.08 Z otce na syna (De père en fils) - 4.09 Posedlost (Possession) - 4.10 Oko za oko (La poudre aux yeux) - 4.11 Ve světle (Dans la lumière) - 4.12 Vyjít ze stínu (Sortir de l'ombre - Partie 1)

zdroj: cinemapassion.com
Čtvrtá série mi málem unikla. Čekala jsem, až pojede na ČT a mezitím stačil kus proběhnout na AXN. Už konec třetí řady přinesl aspekty, které se mi moc nelíbily, jmenovitě oživení matky Chloé. To sice na začátku série zahráli do autu, nicméně pak se to vrátilo a totálně to zlikvidovalo, co mohlo. Ale o tom až později.

Z velké části taky děj zabíral Chloéina touha adoptovat děvčátko Lili (Fanie Zanini), což mi ne úplně vždycky přišlo tak nějak v souladu s jejím charakterem. Chápu, že v ní těhotenství v minulé řadě vyvolalo jisté mateřské city, které chtěla uplatnit na opuštěné děvčátko, ale šlo to hrozně rychle a později, po zamítnutí žádosti, se mi zdálo, že šla proti Liliiným zájmům a to nebylo úplně OK.

Další linie, která mě štvala, byla ta s tím ošklivým Albanem (Francis Renaud), co se nejmenoval Alban. Trvala podle mě dost dlouho, ale měli plus s tím, že to nakonec vyvinulo v krásně profilovaný případ. Jen kdyby to zvládli tak, aby tím zase nepoznamenali Chloé, bylo by to o dost lepší. Jo a taky zase mohli vyměnit patologa, ta ženská mě prostě bavit nezačala.

Milovala jsem, že dali dohromady Fred (Vanessa Valence) a Hyppa (Raphaël Ferret) - nikdy jsem je neshippovala, ale byli skvělí. O to víc mě vytočilo, jak to skončilo.

Až do epizody Vzpomínky jsem neshipovala Chloé a Rochera (nebo spíš jsem se tomu bránila), ale tam mě dostali, i když to technicky nebyli oni. V tu dobu už jsem věděla, jak série končí, takže to dlouho netrvalo, ale bylo to skvělé. Vzpomínky byly taky jedna z nejlepších epizod, akorát ten konec trochu přepálili. Taky se mi hodně líbilo Přerušené vysílání, skvělý případ, i když bolel, a Těsně před promlčením, protože skvělé týmování Chloé a Rochera.

Co se týče Vyjít ze stínu... Hrůza. Za ten nápad oživit matku Chloé měl někdo dostat vyhazov už minulou sezónu, zmastili to dokonale, nemám pro to slov. Rozešli mi Fred a Hyppa, zavřeli Rochera, aby pak udělali z celého týmu uprchlíky před zákonem, a Chloé se oběsila. Myslím to upřímně, když říkám, že na další sezónu už nemám vůbec chuť. Možná než vůbec bude a než se dostane k nám, vychladnu natolik, abych to prubla, ale zatím ne.

Adèle Delettre (Juliette Roudet), náhrada za Chloé, tam byla neuvěřitelně trapně nastrčená, nedává smysl, je pošahaná tím špatným způsobem, není ani studovaná a prostě proč to museli udělat, když Odile Vuillemin nechtěla odejít? Tomu říkám dokonale zničený seriál.