7. září 2017

Profil zločinu (Profilage): Saison 7

| Saison 1 & 2 | Saison 3 & 4 | Saison 5 |
| Saison 6 | Saison 7 | Saison 8 | Saison 9 |
_______


7.01 Sbohem - Část 1 (Les adieux - Partie 1) - 7.02 Sbohem - Část 2 (Les adieux - Partie 2) - 7.03 V rozbouřených vodách (En eaux troubles) - 7.04 Halloween (Halloween) - 7.05 Návrat (Le retour) - 7.06 Anonym (Le Corbeau) - 7.07 Z celého svého srdce (De tout mon cœur) - 7.08 Mumie (Momie) - 7.09 Vyvolení - Část 1 (Les Élus - Partie 1) - 7.10 Vyvolení - Část 2 (Les Élus - Partie 2)

zdroj: cinemapassion.com
Sedmou sezónu jsem dlouho měla nachystanou ke sledování, než jsem se k tomu konečně odhodlala. Věděla jsem, že hned v prvním dvojdíle se rozloučí Chloé (Odile Vuillemin) a na to jsem nebyla připravená - zvlášť protože Adèle (Juliette Roudet), která ji měla nahradit, mi nijak zvlášť nesedla. Jako první jsem se samozřejmě podívala na závěr druhé části Sbohem, protože jsem potřebovala vědět, jak to dopadne. Okamžitě jsem se vytočila - od čtvrté série pečlivě shippuju Chloé a Rochera (Philippe Bas) jenom abych se v posledních dvou minutách epizody dozvěděla, že spolu spali?! (Teda pokud to byl správný překlad - během této sezóny mě hodně bilo do uší, jak kostrbatě a nelogicky spousta frází zněla.)

Když pominu tohle moje rozhořčení, odchod Chloé udělali hezky a vlastně docela dával smysl. Obešla bych se bez toho těhotenství s mrtvým psychopatem a potěšil Matthieu (Guillaume Cramoisan) - byť ho mohli ukázat živého - oboje ale souvisí s typickou přepáleností Profilage, kterou jsem se vlastně naučila mít ráda. Jessica Kancel (Diane Dassigny) mě hned na začátku trochu naštvala, ale nakonec zase tak moc neotravovala; bavilo mě, jak se loktovala do života Adèle a ve Vyvolených si mě opravdu získala.

Hippolyte (Raphaël Ferret) a Emma (Sophie de Fürst) existovali prakticky jen v té společné zápletce, která mi ze začátku přišla, že by možná měla patřit spíš do komediálního seriálu, ale dospělo to do docela hezké katarze na straně Hippa. Emma to bude mít asi horší, ale je dobře, že přežila - vytvořit ji prakticky jen kvůli Hippovi by bylo trochu sprosté. A co se týče Adèle... Adèle, Adèle, Adèle: musím říct, že od toho, co ji udělali míň jako Lisbeth Salander a pořádně vysvětlili její historii - a hlavně ukázali nějaký posun - mi přestala vadit. Nelíbí se mi ta nucená blízkost s Rocherem - nevěřím jí a není tam pro mě chemie - ale jinak byla ta její zápletka dobrá. Opět trochu přitažená za vlasy, ale jak jsem psala výš, to už je tady dobrým zvykem. Z těch všech způsobů, jakými mohli ten cliffhanger udělat, byl tenhle asi nejpřijatelnější, zvlášť pokud je Camille mrtvá - z toho, že budeme pořád dokolečka řešit která je která, se mi ježí chlupy na zadku.

Co se týče epizod jako takových, vypíchla bych obě části Sbohem, protože tam ještě byla Chloé; Halloween; protože Rocher v kostýmu byl k sežrání; Mumie, protože mě ta epizoda prostě bavila; a Vyvolení, protože to i na dvojdíl mělo spád a cliffhanger mě uspokojil.

Původně jsem myslela, že tohle bude moje poslední řada a koukala jsem na díly za Sbohem čistě proto, abych si mohla postěžovat, co (ne)udělali s Chloé a Rocherem, ale překvapivě mě ta linie s Adèle chytla a během finále jsem byla i relativně napjatá, takže asi přece jen budu vyhlížet osmou řadu. Ne nijak netrpělivě, ale pokud se ke mně dostane, zkouknu ji.