15. května 2016

Hawaii Five-0: Season 6

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


6.01 Do Not Disturb the Water that is Tranquil - 6.02 Ashes to Ashes - 6.03 The Chilling Storm is on the Mountains - 6.04 Best Laid Plans - 6.05 Big Lie - 6.06 Monsters - 6.07 Day Trippers - 6.08 The Artful Dodger - 6.09 Charade - 6.10 The Sweet Science - 6.11 One's Personal Sense of Responsibility - 6.12 Love Gives Life Within - 6.13 Hold The Breath - 6.14 Misery Loves Company - 6.15 The Good Soldier - 6.16 The Solid Cornerstone - 6.17 Assets - 6.18 The Hunter - 6.19 Care For One's People - 6.20 Rampage - 6.21 The Cost of Freedom - 6.22 For the World to Know - 6.23 Blood Ties - 6.24 The Entrance is Stopped with a Spider's Web - 6.25 My Desire is Only for the Chief

zdroj: imdb.com
Už minulou řadu jsem psala, že jediné, co mě ještě u Hawaii Five-0 drží, je Danno (Scott Caan) a Steve (Alex O'Loughlin), a ani ti spolu už nejsou tak moc. Popravdě, víc mi v tomto ohledu dává ten tag na Tumbleru než samotný seriál. Vzhledem k tomu, že tato řada končila bez cliffhangeru, už jsem napůl rozhodnutá, že do sedmé série už nepůjdu. Nemyslím, že by mi skutečně ještě něco dala, pravidelně u toho uklízím nebo doháním resty v blogování, takže už je možná čas.

Popravdě řečeno jsem ani nevnímala, jestli kromě Gabriela (Christopher Sean) měla sezóna nějakou pořádnější, dlouhodobější zápletku, a tahle už mě dlouho nebavila. Stejně tak cokoliv s Kono (Grace Park) a Adamem (Ian Anthony Dale) se víceméně hrozně opakovalo a Chin (Daniel Dae Kim) si taky žádnou novou akci dlouho neužil. Sice jsme se zbavili Catherine (Michelle Borth), ale hned nám tam nacpali Abby Dunn (Julie Benz), která mě a) nebavila a b) hrála ji Julie Benz, kterou jsem ještě nezačala mít ráda.

Z epizod vypíchnu především My Desire is Only for the Chief, protože McDanno, ale na víc si teď nevzpomenu. Popravdě, stejně bych sem vypisovala akorát ty, u kterých se mi dobře shippovalo, takže tak. Ještě bych možná zmínila Groverovu (Chi McBride) zápletku, ale naštvalo mě, že mu to prošlo a vůbec to bylo celé naprosto neuvěřitelně přitažené za vlasy.

Takže, bývalo to fakt dobré v tom významu, že mě to bavilo, ale nějak už si nerozumíme a je čas to asi ukončit.