22. května 2013

Hawaii Five-0: Season 3

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


3.01 La O Na Makuahine (Mother's Day) - 3.02 Kanalua (Doubt) - 3.03 Lana I Ka Moana (Adrift) - 3.04 Popilikia is Hawaiian (Misfortune) - 3.05 Mohai (Offering) - 3.06 I Ka Wa Mamua (In a Time Past) - 3.07 Ohuna (The Secret) - 3.08 Wahine 'inoloa (Evil Woman) - 3.09 Ha'aw Make Loa (Death Wish) - 3.10 Huaka'i kula (Field Trip) - 3.11 Kahu (Guardian) - 3.12 Kapu (Forbidden) - 3.13 Olelo Ho'Opa'I Make (Death Sentence) - 3.14 Hana i wa 'ia (Scandal) - 3.15 Hookman - 3.16 Kekoa (The Warrior) - 3.17 Pa'ani (The Game) - 3.18 Na Ki'i (Dolls) - 3.19 Hoa Pili (Close Friend) - 3.20 Olelo Pa'a (The Promise) - 3.21 Imi loko ka 'uhane (Seek Within One's Soul) - 3.22 Ho'opio (To Take Captive) - 3.23 He welo 'oihana (Family Business) - 3.24 Aloha. Malama Pono (Farewell and Take Care)

zdroj: imdb.com
Oblíbené epizody: Adrift, Evil Woman, Field Trip, The Game, Seek Within One's Soul

Postavy: Jádro týmu zůstává pořád stejné - Chin (Daniel Dae Kim) se vyrovnával se smrtí Malie (Reiko Aylesworth), což mě moc nebralo, a Kono (Grace Park) tam většinou pobíhala a dělala něco, co mě taky zrovna žíly netrhalo. Steve (Alex O'Loughlin) a Danno (Scott Caan) byli jako vždycky dokonalí. Bohužel nejsou stále spolu, protože nevím proč, takže Steve ze zoufalosti stále laškuje s tou nádherou Catherine (Michelle Borth), která tam na můj vkus zacláněla až příliš, a Danno se snaží být lepším tátou pro Grace (Teilor Grubbs), což ve skutečnosti krásně sladké. Kamekona (Taylor Wily) a Max (Masi Oka) se stále potulují kolem a stále jsou super.

Co se zhruba tak asi dělo? Minulá táhlá 'Kdo je Shelbourne?' zápletka vyústila v nalezení Doris McGarrett (Christine Lahti), Steveovy nemrtvé matky, která krom toho, že zjevně schválila synův románek s Dannem, který bohužel ani jeden z nich (zatím) nepřiznal, mě ale vůbec nebavila. Plus bylo, že ta zápletka přivedla zpátky Mary Ann (Taryn Manning), kterou vždycky ráda vidím, ale jinak byly samé mínus. Doris tam na můj vkus zacláněla prostě až moc, co má společného s Wo Fatem (Mark Dacascos) mě prostě vůbec nezajímá, a už by se nemusela vracet.

Kromě McGarrettovic rodiny to byly víceméně většinou epizodky (a nebo mě nebavily a nepamatuji si je). Hodně se mi líbilo Evil Woman, Olivia Victor (Vanessa Marcil) by byla pro Stevea ideální nemesis, konečně bychom se zbavili té otravné rodinné zápletky a Wo Fata a vůbec, je škoda, že si ještě neponechali. Celkově to pro mě byl hotový ráj, co se týče Danna a Stevea - ti dva sami na moři potom, co jim někdo šlohne loď (Adrift)? Steve a Danno stanují (Field Trip)? Steve a Danno se k sobě tulí na gauči, zatímco Steveova údajná přítelkyně sedí na druhé straně (Offering)? Kdy už bude konečně svatba?!

Forbidden byl jeden z nejdivnějších momentů série - co to jako bylo, vybírat si konec? Tady je aspoň vidět, jak jsou ty případy promyšlené, když tam můžou v posledních sedmi minutách libovolného vraha. CBS už fakt neví, co by udělala pro profit. Naopak zvláštní, ale hodně povedené, bylo Hookman. Ačkoli jsem ráda, když se v seriálech zbytečně věci moc neprotahují, myslím, že z té epizody by byl super psycho dvojdíl. Seek Within One's Soul, kde 5-0 sledovaly kamery, bylo naprosto skvělé.

Z epizodek potěšily výše zmíněná Vanessa Marcil (Olivia Victor, Evil Woman), dál Terrence Howard (Billy, In a Time Past), Peter Weller (Hookman) a Summer Glau (Maggie Hoapili, The Warrior).

Finále: Dalo se čekat, že finále se bude jako obvykle motat kolem Wo Fata a Doris, ani jedno mě nepotešilo. Kono se odjela s přítelem, se kterým měla zápletku, která mě nebavila, skrývat, a Doris jela s nimi. Kdyby se nevrátil nikdo z nich, tak by mi to nevadilo. Chin šel na rande, Dannovi se vrátila Gabby (Autumn Reeser), která se mi sice líbí, ale netušila jsem, že spolu chodí. Catherine tam pořád zevluje. A Steve stál v posledních vteřinách finále s Wo Fatem ve vězení, zatímco dovnitř se dobýval někdo, kdo chce Wo Fata zabít. Prostě každé Hawaii Five-0 finále, které neobsahuje McDanno svatbu, je jen další obvyklá epizoda, jen s trochu delší přestávkou.