17. května 2011

Hawaii Five-0: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


1.01 Pilot - 1.02 Ohana (Family) - 1.03 Malama Ka Aina (Respect the Land) - 1.04 Lanakila (Victory) - 1.05 Nalowale (Forgotten/Missing) - 1.06 Ko'lauloa (North Shore of O'ahu) - 1.07 Ho'apono (Accept) - 1.08 Mana'O (Belief) - 1.09 Poi'pu (The Siege) - 1.10 Heihei (Race) - 1.11 Palekaiko (Paradise) - 1.12 Hana 'a'a Makehewa (Desperate Measures) - 1.13 Ke Kinohi (The Beginning) - 1.14 He Kane Hewa'ole (An Innocent Man) - 1.15 Kai e'e (Tidal Wave) - 1.16 E Malama (To Protect) - 1.17 Powa Maka Moana (Pirate) - 1.18 Loa Aloha (The Long Goodbye) - 1.19 Na Me'e Laua Na Paio (Heroes and Villains) - 1.20 Ma Ke Kahakai (Shore) - 1.21 Ho'opa'i (Vengeance) - 1.22 Ho'ohuli Na'au (Close to Heart) - 1.23 Ua Hiki Mai Kapalena Pau (Until the End is Near) - 1.24 Oia'i'o (Trust)

zdroj: imdb.com
Oblíbené epizody: Pilot, North Shore of O'ahu, Accept, Belief, Race, The Long Goodbye, Trust

Postavy: Steve McGarrett (Alex O'Loughlin) je typický hodný, hezký, čestný, vtipný, milý, správný chlap, který se tak i většinu času chová. Pak jsou tu ale i světlé momenty, kdy si sundá tričko. Danny Williams (Scott Caan) je věčně uremcaný, ale roztomilý typicky se jevící Amík, co jejich dvojici trochu hází do normálu. Ovšem Steve-ova a Dannova bromance je něco, co... Vlastně, tohle a McGarrettovy chvilky bez trička jsou můj jediný důvod k sledování. Chin Ho Kelly (Daniel Dae Kim) to příjemně doplňuje a Kono Kalakaua (Grace Park) je oním ženským elementem, který jsem prve moc nemusela, ale pak jsem Kono začala mít ráda.

Mimo hlavních postav musím hlavně zmínit výbrého patologa, Maxe Bergmana (Masi Oka), který je tak nádherné praštěný, že už si bez něj H5-0 neumím představit, a poněkud nudně stálé vody seriálu trochu rozšířila Jenna Kaye (Larisa Oleynik), u které ale opravdu doufám, že nebude shipována s McGarrettem. Mně a Dannovi by to zlomilo srdce. Srsly. Plus, z těch reccuring, byla skvělá Mary Ann McGarrett (Taryn Manning), výborná sestra. Tohle je rodina hlavních hrdinů, která se mi líbí, ne Dannova otravná ex (Claire van der Boom).

Co se tak zhruba asi dělo? Five-0 je typické procedural drama, nic nového tady. Je to hodně akční, takže fandové rychlého spádu, honiček a střílení si rozhodně přijdou na své. Jak jsem psala výš, mně se na tom hlavně líbily hádky, škádlení a jakékoliv debaty McGarretta/Danna, jsou dohromady prostě výborní. Pro mě už to vlastně není bromance, ale romance, totálně by se měli dát dohromady, a je to jedna z těch bromancí, které by se totálně měly změnit v romanci i v seriálu. Fakt. Věřte mi. Hodí se k sobě tak skvěle, až mě z toho pálí oči.

Jinak tomu celkově nemám co říct - linie, která seriál pojí - McGarrettovo pátrání po vrahovi rodičů - ce celkem snadno čitelná, i když moc nedáváte pozor, a případy jsou jednoduché, i když ne vždycky jednoduché díky hi-tech vymoženostem alá CSI.

Z hostů se objevil William Sadler (Jack McGarrett), James Marsters (Victor Hesse), Peter Stormare (Drago Zankovic, Family), Scott Cohen (Roland Lowry, Family), Kevin Sorbo (Carlton Bass, North Shore of O'ahu), Rick Springfield (Renny Sinclair, Close to Heart - a tentokrát měl naštěstí kalhoty a nebaštil humry) a James Remar (Elliott Connor, Until the End is Near).

Finále: S Dannovou ex mě vytočili, ale možná je to tím, že zase shipuju ty špatný lidi. A kdybych si nespoilerovala, tak by mě fakt, že tolik milovaná guvernérka (Jean Smart) jede na té špatné straně, asi překvapil. Wo Fat (Mark Dacascos) mě neba, což je asi blbé, vzhledem k tomu, že je to arcidarebák celého seriálu (nebo minimálně jeho větší části). Nicméně, jejich cliffhanger je docela povedený - jak jinak nechat fanoušky jak na trní, když je McGarrett zavřený za vraždu, Kono vyšetřovaná pro krádež, Chin zpět u policie a Danno právě vyměnil ženu a dceru a cestu s nimi do milovaného Jersey za těžký boj o McGarrettovo a Konino očištění. Jsem zvědavá.