19. června 2020

What We Do in the Shadows: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 |
_______


2.01 Resurrection - 2.02 Ghosts - 2.03 Brain Scramblies - 2.04 The Curse - 2.05 Colin's Promotion - 2.06 On the Run - 2.07 The Return - 2.08 Collaboration - 2.09 Witches - 2.10 Nouveau Théâtre des Vampires

zdroj: imdb.com
What We Do in the Shadows je jedna z mých nejoblíbenějších kravin, takže jsem se na další dávku epizod těšila - hlavně po tom posledním cliffhangeru s Guillermem (Harvey Guillén). Tomu se ve většině epizod tak nějak vyhýbali, ale zase se věnovali jeho sebevědomí a faktu, že už ho prostě nebaví nechat sebou smýkat a to bylo taky fajn. Díky tomu měl navíc zápletku i Nandor (Kayvan Novak), takže jsme všichni vítězové.

Nadja (Natasia Demetriou) je pořád moje zlatíčko, byť mě trochu mrzí, že její duch v té panence tak nějak vymizel do prázdna. Laszlo (Matt Berry) je stejně jako většina postav Matta Berryho naprosto nevysvětlitelný, ale takového ho mám nejradši. A jsem fakt ráda, že se tuto sezónu víc věnovali Colinovi (Mark Proksch) a rozsahu jeho schopností - konečně jsem měla pocit, že k těm upírům patří.

Resurrection mě zajímalo především kvůli Guillermovi, jinak to mým světem neotřáslo; Ghosts přesně vystihovala důvod, proč What We Do in the Shadows sleduju, brilatní; Brain Scramblies mělo výbornou Nadjinu linii; The Curse bylo výborný; a Colin's Promotion byla obligátní Colinova epizoda, ale bavila jsem se při ní.

On the Run byla jedna z těch epizod, u kterých jsem nevěřila, na co se dívám, Jackie Daytona byl neskutečný a Mark Hamill (upír Jim) též; The Return mělo klobouk, který už je za mě docela vytěžený (krom Nadjiny nenávisti, ta mě baví), ale Colinova linie krásně (záměrně?) ilustruje, jaký mají význam hádky a filosofické diskuze na internetu; Collaboration mělo fajn zápletku s Nandorem / Guillermem, která odstartovala tisíc fanfikcí, a dokonalé číslo s Nadjou a Laszlem; Witches mělo dokonalou Lucy Punch (Lilith), fakt bych chtěla znát její a Nadjin příběh; a Nouveau Théâtre des Vampires mělo Vladislava (Jemaine Clement) a takový cliffhanger, že mají štěstí, že je schválená třetí řada.

Kromě výše zmíněných guest stars potěšili Haley Joel Osment (Topher, Resurrection), Madeleine Martin (Lucy, On the Run), Craig Robinson (Claude) a James Frain (Black Peter, Witches). Trochu mě mrzelo, že se neobjevila Jenna (Beanie Feldstein) - doufala jsem, že je to ta postava, která aspoň jednou za řadu zaskočí.

Každopádně se těším na další sérii.