15. listopadu 2017

American Horror Story: Cult

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
| Season 7 | Season 8 | Season 9 | Season 10 | Season 11 | Season 12 |
_______

There is something more dangerous in this world than a humiliated man: a nasty woman.


7.01 Election Night - 7.02 Don't Be Afraid of the Dark - 7.03 Neighbors from Hell - 7.04 11/9 - 7.05 Holes - 7.06 Mid-Western Assassin - 7.07 Valerie Solanas Died for Your Sins: Scumbag - 7.08 Winter of Our Discontent - 7.09 Drink the Kool-Aid - 7.10 Charles (Manson) in Charge - 7.11 Great Again

zdroj: imdb.com
Abych byla úplně upřímná, neumím vysvětlit, proč se na to ještě pořád dívám. Už po druhé polovině Roanoke jsem se s tím chtěla rozloučit, ale pak mě přece jen návaznosti na loňské americké volby zaujalo téma této řady. Zatímco předchozí série se soustředily na univerzální hororová témata, tady se Murphy a Falchuk zaměřili na lokální americké záležitosti - klauny, kulty a Trumpa. Byť tentokrát předvedli mnohem lineárnější děj, byl relativně dost předvídatelný a ve finále uvařili stejnou polívku jakou vaří prakticky od třetí řady.

Sarah Paulson (Ally Mayfair-Richards) mi začíná lézt na nervy stejně jako Jessica Lange před ní, protože mi přijde, že taky začíná hrát variace na jednu jedinou (uječenou) postavu. Nevím, kde přišli na to, že když Ally nechají půl série vřískat a v té druhé ji promění ve stejného magora, jakým je hlavní záporák, najednou jí začnu fandit jen protože má vagínu. Kai (Evan Peters) pro mě byl totálně necharismatický, což ho pro mě vyřadilo jako uvěřitelného vůdce kultu a dost to narušilo celý příběh. Víc něž nepovedený Kai mě ale drásal fakt, že pravděpodobně nezůstal americký psychopat, kterého si Peters tuhle sezónu nezahrál, a minimálně Mansona fakt nedal. Bavil mě ale jako Warhol.

Winter (Billie Lourd) jsem měla jako jedinou postavu ráda, docela mě mrzelo, jak dopadla. Ivy (Alison Pill) mi byla ještě míň sympatická než Ally, Beverly Hope (Adina Porter) se prakticky nelišila od Lee Harris, takže bych si ji taky nechala ujít. Frances Conroy (Bebe Babbitt) potěší vždycky a bavila mě i Emma Roberts (Serena Belinda), byť to byla variace na Chanel.

Co se týče těch mužských postav kromě Kaie, všechny mi hrozně splývaly s výjimkou Dr. Vincenta (Cheyenne Jackson), který vypadal slibně, ale nakonec to moc nevyšlo. Dermot Mulroney (Bob Thompson) pořád vypadá docela dobře. Potěšili Dot-Marie Jones (Butchy May) a Tim Kang (Cho Tom Chang) a super byl i Twisty (John Carroll Lynch), byť se moc neohřál.

Celkově bude hodně záležet na tématu a obsazení, jestli půjdu do osmé řady. Zatím mě to moc neláká.